streda 19. novembra 2014

dreams of past and future.


Ak chce byť človek sám sebou, potrebuje istým spôsobom vyjadriť svoju podstatu. Či už je to v rámci umeleckej činnosti, výzoru alebo spôsobu správania, či reči. Každý človek vidí svet a jeho možnosti po svojom. Veď každý z nás je jedinečná bytosť. 

Zhruba pred štyrmi rokmi som sa rozhodla, že nechcem byť súčasťou šedého prúdu, ktorý strhne každého slabého jedinca a natlačí mu do hlavy názory, ktoré nie sú jeho vlastné. Môj pohľad na okolitý svet bol odlišný a veci, ktoré sa mi páčili by sa do skupinky "konformita" nedostali ani náhodou. Práve v tej dobe som začala hľadať samú seba a cestu, ktorou by som sa mala uberať. A vtedy som sa začala zaujímať o tetovania a piercingy.

Robila som si plány a tie sa veľmi rýchlo menili. Stále si niektoré z nich pamätám a je zvláštne, že po rokoch som si pár z nich splnila, no viac ako dosť z nich má ešte čas, vzhľadom na to, že hovorím o nenávratných zmenách, ťažkých modifikáciách tela.

To, čo robím, má pre mňa vždy nejaký zmysel. Aj môj výzor je prostriedkom, akým sa snažím vyjadriť svoju osobnosť. Stále som to ja. A stále to budem ja. Aj keď budem celá potetovaná a splním si tak môj najväčší sen, aj keď budem mať stretched labret a 40 milimetrové tuneliská v ušiach. Aj keď sa oblečiem ako postava z anime a budem sa tváriť, že môj cosplay je super. Aj keď si dám dúhové vlasy. Nikdy to nič nezmení na tom, kým som. A to je podstatné. Aj keď mnohí ľudia to nedokážu pochopiť. 


Napriek všetkým počiatočným obavám z predsudkov som sa nakoniec vyskytla tu, pripravená na všetko a s diabolským úsmevom na tvári. Lebo ani ja sama neviem, čo od tohto môžte čakať. 

Michiru

2 komentáre: