nedeľa 30. novembra 2014

something from my head..

Hellou, hellou zdravím zo samotných Luciferových pekiel. Momentálne sa cítim ako by si ma sám diabol opekal nad žeravým ohníkom..

Dlho som premýšlala nad tým, čo napíšem. Lebo pravdu povediac nemala som vôbec šajnu. Až skoro po troch týždňoch mi svitlo. Dostala som celkom fajn nápad. Chcela som napísať o niečom, čo mám rada. A napadlo mi že zostavím taký.. dalo by sa povedať že rebríček mojích najoblúbenejších filmov od Tima Burtona. 


Tak na 5.miesto by som dala Corpse Bride. Myslím, že je to celkom fajnová vec. Príbeh o Viktorovi ,ktorý je vtiahnutý do podsvetia po tom ,čo sa "nechtiac" ožení s nevestou, ktorá je trochu po smrti. Milujem morbídne veci, takže na osamelý večer je to ako stvorené. A neviem prečo, ale podľa môjho názoru to ani nieje pre deti. 


Na ďalšie 4.miesto by som dala Sleepy Hollow.Pochmúrna atmosféra počas celého filmu a prekvapivý koniec. Tak by som to nazvala. Tento film už mám prepozeraný od zadu aj od predu a asi nikdy ma neomrzí.


Na 3.miesto by som dala, najstarší film z týchto všetkých, Edward Scissorhands. Si pamätám,že keď som bola malá dosť som sa toho bála. Teraz ani neviem ,prečo.


Na 2.miesto som dala skoro najlepší film aký som videla, celkovo..Dark Shadows. Príbeh je úplne geniálny. Síce upírov už mám plné zuby, ale Johnny Depp ako upír. No nepozri si to. Ale asi najviac z celého filmu sa mi páči postava Angelique a jej túžba po pomste.


Tak a na 1.miesto má/mal/bude mať právo Sweeney Todd. Si pamätám, že keď som to videla prvý krát tak som ostala v nemom úžase. A pozerala som to asi každý deň mesiac vkuse.  Nečakala som, že by ma bavil niekedy nejaký muzikál, ale toto je úžastné z každého hľadiska. Kto nevidel, odporúčam pozrieť. A kto videl, vie o čom hovorím. 

Dobre lúčim sa, hádam to nebolo moc trápne. Predsa už ubehol dáky ten piatok od doby, čo som naposledy písala článok. A to bola doba The Vampire Diaries, ale to už je o inom... o tom niekedy inokedy.

S pekelným pozdravom a neznesitelnou zimou v izbe 
Em :)





5 komentárov:

  1. Dark Shadows je skvelý film,Sweeney Tood ma nebavil aj keď tam hral božsky Johnny,Mŕtvu nevestu som videla ale nie dokonca a nejak sa k nej neviem dokopať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dark shadows je genialny film! Tood ma nebavil a mŕtva nevesta je dokonalá!

    Kelly145.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám ráda jeho tvorbu. Je to prostě něco jiného, jiného než všechno. Celkem mě štve, že jsem nebyla na jeho výstavě v Praze.
    Edwarda zbožňuju.
    Musím se na něco od něj podívat. Poslední dobou jsem líná si zapnout i ten film a lehnout si do postele s kafem.

    Mimochodem, nejde tady zadat jinou adresu než je google, apod., takže připíšu i blog :)
    inbloodbabe.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tima Burtona mám moc ráda, proto mě dost šokuje, že jsem toho ještě tolik neviděla :D. Nějak mi v tom seznamu chybí Alenka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dark Shadows do istej miery podľa mňa zachraňuje Johny, lebo jeho filmy proste nejde nemilovať... Sweeney Todd som konečne nedávno videla a bolo to super, no bohužiaľ zápletku som vedela dopredu a teda na konci mi chýbal ten moment prekvapenia :)

    OdpovedaťOdstrániť